Tagastus

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus Intershop.ee e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb täita taganemisavaldus. 

Taganemisavalduse vormi leiab siit: Taganemisavalduse tüüpvorm PDF

Taganemisavalduse võib täita ka vabas vormis ning see tuleb saata e-postiaadressile tagastus(at)intershop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Tarbija peab kauba tagastama soovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale, tagastamisega seotud kulud kannab tarbija. 

Intershop OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud. Intershop OÜ-l on õigus viivitada raha tagasimaksega seni, kuni Tarbija on tagastanud toote või esitanud tõendi, et Tarbija on toote tagasi saatnud.

Kauba võib tagastada ka Omniva automaati, siis sellel juhul valida kättetoimetamise sihtkohaks (Pärnu mnt. 238) Tallinna Tondi Selver, A. H. Tammsaare tee, 62, Tallinn pakiautomaat, Tallinn ja telefoni number: 53307619.

Kui soovite tagastada SmartPosti automaati, siis sellel juhul valida kättetoimetamise sihtkohaks (Pärnu mnt. 238) Tallinna Tondi Selver, A. H. Tammsaare tee, 62, Tallinn ja telefoni number: 53307619.

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus Intershop.ee e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Kuid 14-päevane taganemisõigus ei kehti, kui tarbija on avanud suletud pakendis üle antud asja, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel või kui tooted või teenused ei ole oma olemuselt VÕS § 53 lg 4 mõttes tagastatavad  (nt aluspesu, rinnahoidjad, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid-hügieenitooted, tekid ja padjad).

Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Näiteks on võimalik poes riideid selga proovida, kuid riietelt ei tohi eemaldada etikette, riided ei tohi olla proovimise tõttu määrdunud, kahjustunud ega parfüümi, suitsu või mõne muu kõrvallõhna toimel rikutud. Seetõttu ei ole välistatud, et asja kahjustamisega on toote väärtus vähenenud nullini ning Intershop OÜ-l on õigus küsida asja väärtuse vähenemise eest hüvitist. Halvenenud kauba transpordikulud katab Tarbija.